maandag, 24 september 2018

Algemeen

Lesrooster 2017/2018
Wie, wat, waar wanneer...?
LEDENADMINISTRATIE
Informatie m.b.t. contributie, aanmelding, wedstrijdkosten, ...
Hart Voor De Achterhoek Sponseringsactie
WIJ DOEN MEE, STEM OP RGV RUURLO!
A+ R A-

Algemeen (46)

RGV Kindermiddag

Geschreven door dinsdag, 03 juli 2018 21:50

RGV Kindermiddag

Ruurlo - Op Zaterdag 7 Juli is er weer de kindermiddag van de Ruurlose Gymnastiek Vereniging (RGV).
Voor meer informatie en om je aan te melden, klik op de foto!
Laatst aangepast op dinsdag, 03 juli 2018 22:39

Hart Voor De Achterhoek sponsoringsactie van de Rabobank

Ruurlo - Beste leden, van 22 mei tot en met 6 juni kunt u ons steunen als u lid bent van Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek. Die periode is de Rabobankactie HART VOOR DE ACHTERHOEK.
Iedere stem op de RGV helpt om ons doel te behalen: EEN NIEUWE TRAMPOLINE.
Laatst aangepast op dinsdag, 22 mei 2018 20:39

Toekomst RGV

Geschreven door zondag, 29 april 2018 10:08

Toekomst RGV

Ruurlo - Beste leden, ouders en iedereen die RGV een warm hart toedraagt,
Zoals jullie weten is de RGV met een projectgroep bezig om een nieuwe accommodatie te realiseren. Tot op heden ziet het er positief uit en de RGV zal dan eindelijk meer ruimte en mogelijkheden krijgen om beter te kunnen trainen. Met deze schitterende nieuwe accommodatie kan de RGV een mooie toekomst tegemoet zien.
Echter..
Een vereniging heeft een bestuur nodig. Momenteel bestaat het dagelijks bestuur uit 2 personen!
Dit is onvoldoende om RGV een goede toekomst te bieden en hiervoor moet voor de zomervakantie een oplossing worden gevonden.
Laatst aangepast op dinsdag, 22 mei 2018 20:41

Drie Jubilarissen bij de RGV

Geschreven door zondag, 08 april 2018 16:21

Drie jubilarissen bij de RGV

Ruurlo - Tijdens de ledenvergadering werden 3 jubilarissen gehuldigd voor hun vele jaren lidmaatschap van de vereniging.
Laatst aangepast op dinsdag, 22 mei 2018 20:43

Algemene Ledenvergadering donderdag 15 Maart 2018

Geschreven door dinsdag, 06 maart 2018 13:15

Algemene Ledenvergadering

Binnenkort vindt de jaarlijkse ledenvergadering weer plaats. Graag nodigen wij alle leden en ouders/verzorgers van onze jeugdleden uit tot het bijwonen van deze ledenvergadering op donderdag 15 maart aanstaande bij café-restaurant "De Tapperij" te Ruurlo, aanvang 20.00 uur. 

Voor de agenda van de ledenvergadering, klik hier
Voor de notulen van de ledenvergadering van 29-3-2017, klik hier

Voor het concept huishoudelijk reglement, klik hier.
Laatst aangepast op dinsdag, 22 mei 2018 20:47

RGV Gymkamp 2018

Geschreven door maandag, 12 februari 2018 10:29

RGV Gymkamp 2018

Ruurlo - De opgave voor het RGV kamp 2018 is geopend!!

Klik op de foto voor meer informatie!

Laatst aangepast op zondag, 08 april 2018 16:46

Het Grote Gymfeest

Geschreven door donderdag, 25 januari 2018 22:10

Het Grote Gymfeest 2018

Ruurlo - Na het grote succes van vorig jaar, gaan we ook dit jaar weer een feestje vieren. Op vrijdag 2 maart (voorjaasvakantie) mag iedereen van groep 1 t/m 8 (ook niet-leden) komen gymmen in sporthal t' Rikkenhage. We spelen weer Gym4Fun! Meld je nu aan voor het grote gymfeest 2018! 
Laatst aangepast op donderdag, 25 januari 2018 22:36

RGV Volleybal / Lijnbaltoernooi

Geschreven door vrijdag, 29 december 2017 13:10

RGV Volleybal / Lijnbaltoernooi

Ruurlo -  Om het jaar 2018 sportief te beginnen met alle RGV leden wordt het nieuwjaarstoernooi georganiseerd op vrijdag 5 januari 2018 van 19.00 uur tot 22.00 uur in sporthal ’t Rikkenhage.
Laatst aangepast op donderdag, 25 januari 2018 22:19

RGV Kindermiddag

Geschreven door woensdag, 10 mei 2017 09:38

RGV Kindermiddag

Ruurlo - Op Zaterdag 24 Juni is er weer de kindermiddag van de Ruurlose Gymnastiek Vereniging (RGV).
Voor meer informatie en om je aan te melden, klik op de foto!
Laatst aangepast op vrijdag, 29 december 2017 13:30

Algemene Ledenvergadering dinsdag 28 maart 2017

Geschreven door dinsdag, 21 maart 2017 20:55

Algemene Ledenvergadering

Binnenkort vindt de jaarlijkse ledenvergadering weer plaats. Graag nodigen wij alle leden en ouders/verzorgers van onze jeugdleden uit tot het bijwonen van deze ledenvergadering op dinsdag 28 maart aanstaande bij café-restaurant "De Tapperij" te Ruurlo, aanvang 20.00 uur.

Voor de agenda van de ledenvergadering, klik hier
Voor de notulen van de ledenvergadering van 7-4-2016, klik hier

Voor het concept huishoudelijk reglement, klik hier
Laatst aangepast op dinsdag, 06 maart 2018 13:31

RGV Tweets

RGV Ruurlo
>> MORGEN; BOLCHRYSANTENACTIE! << Morgen is het weer tijd voor onze jaarlijkse Bolchrysantenactie! Vanaf 09.30 uur… https://t.co/TCXhaKIqg5
RGV Ruurlo
DUTCH GYMNASTICS - THE FINALS MÈT RGV RUURLO! Aanstaande zaterdag en zondag reizen maar liefst 19 RGV spring(st)er… https://t.co/Xc4d9a4hsu
RGV Ruurlo
Je kunt je weer opgeven voor de Kindermiddag! Speciaal voor onze jongste leden (t/m groep 4 van de basisschool).… https://t.co/1LCw3nQxZr

Locatie sporthal

Sporthal ‘t Rikkenhage

Fürstenauerstraat 1
7261 PE Ruurlo

T. (0)573 452179

Locatie gymzaal

Gymzaal

Schoolstraat 9
7261GH Ruurlo

Ledenadministratie

Erna Boekelder

Hondsdraf 1
7261 JV  Ruurlo

T. (0)573 452893
E. ledenadm.rgv@gmail.com

 

Secretariaat

Renske Ruiterkamp

Ruurloseweg 41
7251 LA Vorden

T. (0)575 554336
E. secretaris.rgv@gmail.com